CATALÀ (Castellano debajo)

Un any més (i ja són sis), tot i les dificultats que estem vivint en aquests temps, el Grup d’Exploracions de l’Entorn Sonor (G.E.E.S), s’afegeix, de la mà del Centre Cívic Convent de Sant Agustí, a la convocatòria d’esdeveniment global que el World Listening Project ha llançat els últims 10 anys amb motiu del Dia Mundial de l’Escolta (World Listening Day). En aquesta edició el lema que inspira la crida, proposat per la vicepresidenta del Wild Sanctuary, Katherin Krause, porta per títol “The Collective field” (“El camp col·lectiu”).

Amb aquest tema, volem proposar una trobada a l’aire lliure (així podrem mantenir les distàncies de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries) per reflexionar sobre el que implica aquesta idea del “Camp Col·lectiu”. També tindrem temps per fer un petit exercici de Soundwalk que ens ajudarà a identificar i caracteritzar el que podem entendre per camp col·lectiu amb relació als sons i el paisatge sonor.

I també com cada any, us convoquem perquè ens envieu enregistraments de camp relacionats, d’una manera o altra, amb el tema d’aquest any per tornar a presentar la Sala d’Escolta Virtual, ja que la Sala d’Escolta Real (que sempre hem fet a la Sala Noble del Convent de Sant Agustí) no és recomanable en aquestes circumstàncies.

Així, envia’ns un enregistrament o composició de 3 a 15 minuts (.wav), una imatge (.JPG) i un text breu explicant la teva peça, abans del 17 de juliol a: exploracionesentornosonoro@gmail.com  i ens ajudaràs a celebrar l’escolta i l’enregistrament de camp en aquest esdeveniment de la comunitat global.

Data: Dijous 16 de juliol 19:00h.

Lloc: Barcelona. Plaça de l’Acadèmia (accés al claustre).


CASTELLANO

Un año más (y ya son seis), a pesar de las dificultades que estamos viviendo en estos tiempos, el Grupo de Exploraciones del Entorno Sonoro (G.E.E.S.), se une, de la mano del Centro Cívico Convent de Sant Agustí, a la convocatoria de evento global que el World Listening Project ha lanzado en los últimos diez años con motivo del  Dia Mundial de la Escucha (World Listening Day). En esta edición el lema que inspira la llamada, propuesto por la vicepresidenta del Wild Sanctuary, Katherin Krause, lleva por título “The Collective field” (“El campo colectivo”).

Con este tema, queremos convocar un encuentro al aire libre (así podremos mantener las distancias de seguridad recomendadas por las autoridades sanitarias) para reflexionar sobre lo que implica esta idea del “Campo Colectivo”. También tendremos tiempo para hacer un pequeño ejercicio de Soundwalk que nos ayudará a identificar y caracterizar lo que podemos entender por campo colectivo en relación a los sonidos y los paisaje sonoro.

Y también como cada año, os convocamos para que nos enviéis grabaciones de campo relacioadas, de una u otra manera, con el tema de este año para volver a presentar la Sala de Escucha Virtual, ya que la Sala de Escucha Real (que siempre hemos hecho en la Sala Noble del Convent de Sant Agustí) no es recomendable en estas circunstancias.

Así, envíanos una grabación o composición de 3 a 15 miutos (.wav), una imagen (JPG) y un texto breve explicando tu pieza, antes del 17 de julio a: exploracionesentornosonoro@gmail.com y nos ayudarás a celebrar la escucha y las grabaciones de campo en este acontecimiento de la comunidad global.

Fecha: Jueves 16 de julio. 19:00 h

Lloc: Barcelona, Plaça de l’Acadèmia (accés al claustre).